fredag, juli 05, 2013

Sovmorgon med Zaphira


Crystal Pearl´s  Smoke Zaphira



sovmorgon



hjälper mig att rensa i gamla pärmar.


God morgon på er allihopa. Nu är det fedag. Det är väl helt underbart. Men vädret är inte sådär himla roligt. Jag får väl ta och torka av golv. Trist dag och städa på, en fredag men det måste man göra ibland. Zaffi ligger här i bingen med mig och spinner. Hon spinner väldigt gott. Hon tycker det är så skönt när jag inte stressar. Jag får väl packa upp mina väskor.
Får se om han dyker upp här idag. Jag fick till och med en fråga om jag ville åka med på en resa idag, men jag tackade nej. Jag kände inte för det. Jag är lite trött, måste göra ”måsten”. Jag får väl gå upp och sätta på en kanna kaffe och börja här och tvinga mig och göra någon nytta. 
På fredag blev jag lite ensammen. Jag följde med en granne ut och gick lite granna, till affären och sådär. Det var lite lugnt och skönt. Sen gick jag och småplockade lite.

Ni får ha en trevlig helg så får vi se vad jag bloggar om i veckan och i helgen här. 




Ni får ha det så gôtt!
vår fina gård

















Inga kommentarer: