fredag, januari 04, 2013

oops

Jag tror man blir bara tröttare och tröttare för att man inte går upp tidigt på morgonen. Jag känner mig lite sliten och så där, men det får gå. Och jag städar och jag städar och jag städar och fixar i ordning för fikat i eftermiddag. Så plockar jag fram från frysen också lite grand. Sen kom jag på ”oops, mjölk i kaffet brukar den personen ha!” Jag får väl gå ut, jag tänkte inte gjort det. Jag skulle gjort i ordning mig själv ordentligt och sådär, men det får gå. Det är en spännande dag idag, känner jag! Ett nytt liv börjar för mig, och alltihop, det ska bli roligt!

 Jag tror att lilla Zaffi märker det också, att jag är pirrig och sådär. Hon lämnar mig inte, hon har lite svårt för att jag går ut och så här. Så jag vet inte hur det ska gå nästa vecka, när hon blir ensam och övergiven igen, vi får se hur det blir. Sen får ni ha en go helg och så, så får vi se vad som händer. Jobb-dag på måndag, får vi se hur detta går. Ni får ha det så bra.

Inga kommentarer: