onsdag, december 05, 2012

snö och mer snö

God morgon!

 Nu har jag vaknat till mycket snö! Det var väldigt dåligt plogat, men det förstod man ju… Mycket förseningar på bussar, jag fick ta en annan buss till jobbet idag. Så gick det sin gilla gång på jobbet, det var roligt, det är alltid roligt på jobbet! Det var mycket snö, det var ju snökaos uppe i Stockholm och överallt.

 Så man får ta det lugnt, man kommer väl hem, och man kommer till jobbet, och sådär. Jag skulle ha gjort så mycket när jag kom hem. Igår frostade jag av frysen när jag kom hem, men när jag kom hem idag så orkade jag inte göra nånting. Men Zaffi var så go, vi satt och kelade, det var så skönt! Och så åt jag en massa maränger! Jag åt och åt och åt! Det var inte så bra… Så såg jag på Bonde söker fru. Så började jag lyssna på Keplers bok, Sandmannen nu.

Jag vill helst inte slita mig från den, men det får gå! Ni får ha en bra kväll!

Inga kommentarer: