söndag, december 09, 2012

så blev min helg

På lördag morgon vaknade jag tidigt, jag var pigg och så, så jag tog mig ner till stan och tittade på nya jumprar, jag var inne på Citrus och kikade. Jag hittade en svart med spets och så. Så hämtade jag ut p-piller, för jag vågade inte lite på att en viss person skulle komma, jag var tvungen att hämta ut hennes p-piller. Jo, han dök upp! Så vi tog en promenad till affären och gick ut och gick lite grand. Det var ju inte långt, men en liten promenad gjorde vi. Sen satt vi och såg på tv här och tog det lugnt, och åt lite korv och pommes frites sen på kvällen, och hade det allmänt bra.

 Men han hade ju sin förening att hålla på med sen på söndan, och jag hade ju börjat på Femtio nyanser av honom, och jag tycker den är jättebra! Den är beroendeframkallande, man är nyfiken, vad händer med henne? Så på söndan var det bara det, jag låg och lyssnade på boken, jag ville inte göra nånting! Jag pratade knappt med någon, jag bara låg och läste och softade. Och jag skulle ha gjort det, jag skulle ha gjort det, jag skulle ha gjort det… Jag satte på en diskmaskin och en tvättmaskin, det var det enda jag orkade göra. Julen kommer väl, men det är ingen som kommer hit ändå till jul, så vad spelar det för roll? Så det har varit en väldigt lugn och härlig, skön helg på alla vis. Jag har aldrig upplevt det så här som jag har haft det nu i hela mitt

Inga kommentarer: