fredag, november 09, 2012

Ursäkta mig

Ursäkta kära bloggare, jag har inte orkat blogga något denna vecka, jag vet inte vad jag skulle skriva till er över huvudtaget. Jag har haft det trevligt under helgen – underbart! Jag har varit ute och tittat på älgar på kvällen och haft det allmänt trevligt. Det var roligt att komma ut med bil. det är lite grand som vi har gjort, men… det gick sin gilla gång. Klockan går.
Jag har varit så trött denna vecka, det har varit segt. Jag visste att jag hade framför mig att baka till fredagsfikat.

Jag har varit och tränat en gång, jag kom iväg på det i alla fall, jag känner att jag lyckades med det! Jag hoppas på att komma iväg tre gånger i nästa vecka, men det är inte säkert, för jag har sån värk i min handled, fingrarna domnar. Jag har ont i ryggen och allmänt gnälligt runt om mig.
Nu är det helg igen och jag vet inte vad som händer, jag vet inte om jag ska åka upp till mamma en sväng och hälsa på.
Jag baka en ny vetebulle i långpanna – gud vad kladdigt det var, jag trodde jag skulle få deg över hela nejden! Men jag lyckades, men kanske lite torr, jag ska testa göra den igen. Jag testade att göra en sockerkaka med banan och choklad, ska bli spännande och se vad den smakar. Jag ska lägga ut recepten. Ni får ha en trevlig helg och trevlig dag, nu ska jag sätta igång och jobba! Det är morgon och jag är så glad att jag övervann mig själv och kom med den tidiga bussen till jobbet. Jag är så lycklig att jag övervann det!

Inga kommentarer: