onsdag, april 18, 2012

Dyslexi i Närradio ♥





Idag kommer att sända om dyslexi och  Hjortmossenskolan i närradion Trollhättan. Programmet heter mitt i veckan med Robert Jönnson…
Jag vet inte vad jag gett mig in på.  jag är så pirrigt om gjort rätt från mig.
Får vi se vad som händer dag. Radio Trollhättan har ”Mitt i veckan”,  om mitt jobb. Och jag har gjort lite reklam för taltjänst på den här närradion. är det idag. Ni får ha det så bra!



Det finns på deras webb. http://www.radiotrollhattan.se/index.html



2 kommentarer:

Mikael sa...

Hejsan, skulle vilja tipsa om ett modeforum för både kunniga, intresserade och nyfikna personer. Tanken med forumet är att man kan sprida och prata om sitt mode med andra likasinnade och även få hjälp med modefrågor. Det finns inget som heter dumma frågor. Självklart kan man skriva om sin egen blogg / hemsida och även hitta andra bra bloggar / hemsidor om mode. Bli medlem och hjälp oss att bygga ett skojigt modeforum för alla

Gullans svårigheter med Dyslexi sa...

tack