tisdag, mars 27, 2012

hängig


Idag är jag hostig och hängig fortfarande, men jag känner att det är ett prov för en elev, så jag ska åka in och hjälpa till med det i eftermiddag och hämta mina apodosmediciner samtidigt.

Jag får se om jag orkar gå till jobbet imorgon, annars så ligger jag hemma.

Jag har inte varit ute sen i fredags, så jag känner mig instängd.

Zaffi är så go och trevlig. Det är härligt att hon finns här hos mig.

Nu ska jag försöka gå upp och pilla i mig lite frukost och sen ska jag gå in i duschen. Jag får se om jag blir lite bättre.

Jag ska in på jobbet och göra provet i alla fall, sen får vi se. Det är mitt mål idag!

Jag var på jobbet, och så var jag och hämtade ut mina mediciner. Men jag kände att jag blev så matt. Jag skulle träffa en kompis där, en väninna, men jag fick ringa och säga att jag orkar inte. Jag trodde inte att jag skulle klara att ta bussen hem ens. Så blev det. Sen kom min kära Jönsson in här och hjälpte mig att slänga skräp, så jag gjorde honom lite våfflor och så, det är det enda jag orkar göra. Jag kan inte behålla mat eller nånting just nu. Det går inte, det bara kommer rätt igenom mig. Det är jobbigt, jag vet inte vad detta är för något. 

Ni får ha det så bra!

Inga kommentarer: