onsdag, oktober 05, 2011

jobb och jobb stress

Jag har väl inte varit så bra på att göra något direkt här, men det finns många appar till androidtelefoner, men det är mycket på engelska och det är lite krångligt.
Det var lite övertid igår, för jag fick hjälpa syokonsulenten. Jag fick koppla upp PC-kanonen och det. Jag trodde det skulle bli gredelin.
Idag gick min scanner sönder på jobbet, så nu är det kris, om jag säger så, men jag ska se om jag kan göra det hemifrån.
Nu ska jag vara ledig ett par dag från jobbet, men det är inga roligheter jag ska ut på, men det får försöka att gå ändå.
Det är så gott, jag använder nästa inte min hemdator alls längre, jag använder min mobil, som är väldigt bra! Jag kan till och med prata in röstmeddelande till Taltjänst på mailen. Vi får se hur jag gör, jag ska städa i ordning, diska och städa innan jag åker. Ni får ha det så gott!

Inga kommentarer: