lördag, september 17, 2011

kritik

Jag har fått kritik för att jag inte är en lika aktiv bloggare längre. Jag ska försöka bättra mig. Det är ju inte direkt så att jag saknar ämne att skriva om, men det har varit lite annat som fått gå före. Men nu så har faktiskt "att-göra-listorna" börjat bli rejält avprickade. På morgonen har jag dessutom varit duktig och städat toaletten och dammsugit. Nu kan jag ta emot besök snart!
För övrigt kan tilläggas att jag som vanligt känner mig sådär glad och tacksam. Jag skriver det ofta så att jag inte ska glömma alla vackra dagar som livet har att ge. Jag har världen bästa vänner och trivs med mitt jobb. Det kan inte bli så mycket bättre just nu.
Möjligtvis skulle jag vilja ha en liten Exotic katt att älska också..

En god vän från Göteborg kom hem till mig, först åt vi en smakfull pizza från en närliggande pizzeria och senare så tog vi bussen till centrum och gick till Stålverket där det spelades bra musik och vi hade en trevlig kväll.


 
att-göra-listorna:

¨    Dammsuga
¨    Damma
¨    Bädda rent
¨    Diska


Inga kommentarer: