torsdag, augusti 11, 2011

stölleprov

God morgon!
Jag tänkte ta mig en härlig promenad i Ryrbäcken faktiskt och gå runt där idag. För min kära kompis, finansministern kommer inte förrän i eftermiddag. Då ska hon greja med mina papper och göra i ordning dom. Det ska bli så skönt och hon kan sätta in dom och fixa dom och få ordning på alltihopa så jag får ordning på mitt kontor. Så det blir ett riktigt kontor snart.
Och så fick jag ett glatt samtal här i morse Min barndomskamrat kommer och hälsar på mig på lördag och det ska bli så roligt. Jag längtar faktiskt ärligt talat.
Ni får ha en bra dag så får vi se. Idag ska jag faktiskt göra egen köttfärssås och spagetti. Jag varit lite lat på och laga mat jag har inte haft någon lust, när ska jag få lusten tillbaka och göra det egentligen? Men nu ska jag ta på mig sportkläder och se vad jag kan hitta på här.

Ja, jag käkade lite frukost här, så tog jag på mig kläderna och gick en runda runt Ryrbäcken och faktiskt fick jag en sånhär känsla: å, jag vill börja springa! Så jag sprang en liten bit och gick, sprang och gick och det. Vad underbart det var! Det var helt skönt. Nu sitter jag med ett glas vatten här och så ska jag gå till affären och handla lite granna. Ska se hur mycket pengar jag har och så. Men det är helt underbart!

Inga kommentarer: