fredag, juni 10, 2011

packa

God morgon!
Jag börjar lite senare, för barnen börjar lite senare, för vi har klassens dag idag. Jag ska vara med i en klass och hjälpa klassläraren där och stötta lite granna. Jag ska åka om en stund, jag har ju bilen idag, men jag ska lämna den och har inte bil förrän på måndag. Då ska jag åka och handla. Efter det behöver jag inte nån mer bil, för då har jag ju semester – det ska bli gott, faktiskt! Men jag ska upp till jobbet på tisdag och packa – packa hemma och packa över allt! Usch, säger jag bara!

Dagen gick sin gilla gång på jobbet. Vi hade klassens dag och dom tyckte det var kanongoda kanelbullar som tjejerna hade bakat och bjudit killarna på. Sen satt de och såg på film. Efter det så beställde vi pizza från Athena i trollhättan. De hade barnpizza som var kanongod, med kebab på. Det var smarrigt och gott! Efter att eleverna gått hem, så hade vi lite möte med diskussioner och sånt. Sen skulle jag ta bussen hem, men det var ju kaos – det var ju studenten! Det var helt kaotiskt, jag tyckte synd om chauffören.
När jag kom hem så blev jag bara sittandes och slötittade på tv, jag skulle se på Wallander-filmen, men jag orkade inte. Jag gick och la mig, för jag var helt slut!

Inga kommentarer: