onsdag, juni 22, 2011

ledsen

God morgon alla läsare av min hemliga blogg!


Jag känner mig deprimerad och ledsen, för det är visning på mitt hus idag. Det känns kostigt och deprimerande eftersom jag har haft det i 20 år. Jag orkar inte vara där uppe, så jag for upp till lyan och la mig en stund i badkaret och det var helt underbart! Kicks har en kanonbra duschkräm, jag kan inte fatta att den är så skön! Den heter så mycket som ”Aroma – cinnamon-vanilij” i en brun förpackning – den är så go! Det lukar så gott efteråt, det lukar kanel här i badrummet, lågt efter badet.

Jag var uppe och titta hur det går för målarn. Det enda som jag inte får gjort nu, det är att jag måste måla de orange dörrarna, men jag kan inte hinna med allt på en gång – Rom byggdes inte på en dag! Huvudsaken är att jag har ett köksbord som jag kan sitta vid.

Nu tynar det på veckorna i Vårhaga. På torsdag går mitt flyttlass därifrån och hit, så till helgen är jag här uppe i stan. Det känns lite tomt och vemodigt att vara ensam den här helgen, alla har ju sina vänner och sina kära. Jag blir ju ensamen och jag vill ju inte träna mig på hos någon person heller. Men jag har ju att göra, jag ska packa och dona. Jag saknar nåt djur som jag kunde sitta och krama faktiskt.

Så får helgen bli för mig, det känns inte så roligt.

Inga kommentarer: