fredag, juni 17, 2011

det är inte kul att städa

Det är mycket att tänka på, så jag tänkte så här att mina handleder är så dåliga, så jag vågar inte städa och slita ut mig helt och hållet på min semester. Då får jag inflammation och hela skiten. Jag ringde istället runt till olika städfirmor och lyckades få tag på en.


Det kommer att bli visning på huset i nästa vecka och då måste det vara ordning och snyggt och rent. Jag känner att det måste vara prydligt gjort och så där. Det känns jättebra att det kommer folk och hjälper mig! Rot-avdrag är det bästa som har uppfunnits!

Det har lugnat ner sig lite grand, så han hjälper mig med trädgården nu, så den blir fin till visningen.

Nu ska vi äta lax och potatis. Jag skalade potatisen med el-skalaren, för jag har lite svårt med det.

Det är fullt upp i helgen, jag ska försöka flytta 24 lådor upp till förrådet och greja och dona här hemma. Det är tur att jag har goda vänner som hjälper mig!

Ni får ha det så gott!

Inga kommentarer: