onsdag, april 27, 2011

Otroligt

Jag tyckte det var lite konstigt när jag vaknade – klockan ringde inte, jag försov mig – jag hade glömt att ställa klockan! Otroligt!
Jag hann hit och jag har varit nere i slöjden och hjälp till lite granna. Sen håller jag på att göra i ordning en fågelfilm med fyror, så jag ska sitta och redigera och greja. Det skulle bli regn idag, men det tror jag inte på!


Det var riktigt skönt att ha bil. Jag åkte ner till Arena Älvhögsborg och tog ett vattenpass och tränade. Det kändes väldigt gott.
Sen for jag upp till Jätten. Jag tycker det är en sån bra mataffär så jag var uppe och handla och donade. Sen åkte jag hem och åt chicken nuggets – det var väl inte så nyttigt. Sen grejade jag lite grann med jobbet – sånt som inte fungerade på datorn på jobbet så jag fick göra det hemifrån. Sen ringde nån förälder och frågade om våran skolan. Det var riktigt kul.
Sen såg jag på Arga snickaren och sen gjorde jag inte så mycket mer.


Ni får ha det så gott!

Inga kommentarer: