fredag, februari 25, 2011

Photoshop Elements 8.0.

Nu är det morgon och jag ska göra allting klart för jobbet. Sen ska jag ta det lugnt, bara göra sista rycket för helgen. Det är fredag och vi ska göra lite myspys. Jag får se vad han vill göra, när vi är lediga hela helgen ihop, det är helt underbart! Vad vi ska göra under helgen och kvällen, det vet jag inte riktigt ännu, jag har inte pratat med honom och planerat något riktigt. Vi får se…
Jag satte mig med Adobe här, när man ska göra någonting, så måste man tänka på att lägga i lager och döpa dem på en gång, så man slipper att leta. Jag satt igår och leta och leta, så jag blev sen i sängen faktiskt. Jag känner mig nöjd när jag blev färdig.
Ni får ha det så gott!

Det är ett helsike på natten, när jag ska försöka läsa boken som Kristina har gjort, ”Tusenskönor” – den är helt otrolig! Det är ett äldre prästpar som har blivit skjutna i lägenheten på Odenplan. Det är gubben som har skjutit hustrun och sen sig själv och lämnat avskedsbrev. Det är inte klokt. Sen handlar det om en hel familj som har blivit utblottade. Det är så spännande och det är den bästa boken jag har läst på länge. Det är kittlande när man läser den! Tusenskönor” – jag rekommenderar den varmt, nu är det ju dessutom bokrea! Den är faktiskt helt underbar!
Jag känner mig riktigt stolt, jag har städat i två rum här nu. Jag har ställt fram lite levande ljus och Henke kom hem med kebabpizza från Split. Det var väldigt gott! Vi satt och titta tv lite grand, så det var lugnt, sen gick vi och la oss.
Vad tycker om mitt nedan som jag gjort i Photoshop Elements 8.0.?

Inga kommentarer: