måndag, december 27, 2010

Så var 2010 – julen slut!

 Åh, va gott det känns, härligt att vi har kommit till slutet här äntligen, det känns gott! Helt underbart! Nu är jag ensam hemma, Henke jobbar. Jag ska försöka göra lite grand här, men sjuttsingen, så är diskmedlet slut i diskmaskinen! Det brukar aldrig ta slut, vi brukar alltid köpa det. Men jag får väl greja lite grand här och dona, jag ska inte sitta och spela på Facebook nånting här nu! Men jag ska sätta på en tvättmaskin i alla fall, det kan jag göra, det har jag tvättmedel till. Men vi får se vad som händer, jag vet inte riktigt än vad vi ska göra. Jag ska fortsätta greja, han jobbar till klockan sju ikväll, va tråkigt! Det känns inte alls roligt, men jag ska se vad jag kan hitta på här. Jag ska gå och plocka lite grand tänkte jag. Men ni får ha det så gott!

Inga kommentarer: