tisdag, december 28, 2010

ensam

God morgon! En ny dag och allting! Jag kan rekommendera varmt Jonas Moström, en deckarförfattare som slagit igenom med en spännande roman med Sundsvall som bas. Nyss utkommen är boken Mirakelmannen. Den första boken var Dödens pendel. Jag är inne på den tredje boken, den är lika spännande. Det är helt spännande, jag har hållit på och sträckläst, jag är inne på tredje boken nu! Det är så spännande, och det går ju inte att hoppa rätt in tredje i boken, det kan man inte göra! Man måste börja från början, från första boken han har gjort. Nu har jag testat det, så nu går jag här och strosar. Han kommer inte hem förrän halv åtta i kväll, så jag har en lång dag här, ensam. Men jag har köpt mig en julskinka, så jag får väl göra i ordning den, och så har jag köpt lite köttbitar till mig. Men nu ska jag äta lite frukost och bänka mig framför Nyhetssoffan och ta det lite lugnt här en stund. Men ni får ha det så gôtt, så hörs vi!

Inga kommentarer: