måndag, november 22, 2010

nedladdningssida

God morgon på er! Det var gulligt att Henke kunde byta idag, så jag fick åka med honom till jobbet. Jag har varit på ena jobbet, och så har jag varit på nästa jobb, och så var jag nere på Stadsbiblioteket en sväng, och så var jag på LÄSK-gruppsmötet. Och nu har det gått i graven, sedan 1997 har det varit, det är jättetråkigt! Nu får vi se vad kommunen gör nu efter detta. Jag tycker det är väldigt synd att det har gått i graven och alltihop. Det var så gulligt av en på Stadsbiblioteket som körde hem mig idag, det var himla skönt att slippa springa till bussar och sånt, och gå, det var helt underbart att få skjuts! Det var jättegulligt! Så jag ska intervjua henne här någon dag. Men det är tråkigt, det snöar och det är blaskigt. Det är ju jul, och det kommer tidigare med snö och sånt där. Men det får gå, och vi får höras… och det är ju så kul nu förresten, att man kan gå till biblioteket här i Trollhättans stad, och få sin bok direkt i datorn och lyssna på den, och sen slippa gå till biblioteket, det är helt underbart! Det är bara att kontakta Stadsbiblioteket, så kan man få inloggning på bibliotekets nedladdningssida. Det är helt kanonbra att det har kommit igång nu! Man har väntat jättelänge på detta!

Inga kommentarer: