söndag, maj 30, 2010

tidningstjejen

Söndag morgon. Lite segt. Det var ju tur att tidningstjejen kom med GT här i morse för annars hade vi nog sovit ganska länge. Jag var lite seg i huvudet och sådär. Så har vi gjort det sedvanliga. Vi har tvättat. Jag har bäddat rent i sängen, plockat in tvätt och såna här tråkiga saker har vi gjort idag. Gått som i slowmotion. Sen grillade vi hamburgare och jag har längtat efter mos så jag gjorde hemlagat mos. Så att det har gått i slow motion allting här idag.
Ja, det var synd för min kompis, hennes hund som jag passade för nåt år sedan, Elsa är borta. Hon gick bort i fredags. Men det var gott för henne, hon hade diabetes också.

Det var kanonväder och alltihopa idag, men jag har inte varit ute så mycket. Henke har fixat i ordning min cykel så i morgon blir det av att jag ska testa och cykla en mil hem. Så får vi se om jag klarar av det på torsdag. Jag ber till gud om detta!
en nu får ni ha god natt med er.

Inga kommentarer: