fredag, maj 21, 2010

nu är det helg igen



hundras: Coton de tulear
http://www.litenhund.se/coton-de-tulear.html
God morgon på er! Vilken åsksmäll det var här i går kväll! Så det blev ingenting på datorn. Jag fick dra ut alltihopa, usch säger jag bara!
Nu börjar sommaren riktigt här. Nu ska det bli tråkigt väder, det ska bli regn i helgen, usch det är inte roligt! Jag tänkte att det skulle var fint och härligt här till helgen, vi kanske grillar ikväll och så. Vi få se vad vi orkar. Vi får se hur detta går. Så ska jag gå ut och strosa med hunden här ikväll, han kommer ju i kväll. Det ska bli kul. Men nu är det sista dan jag jobbar 75, får se på måndag, nya puckar när jag ska börja jobba heltid. Hur jag ska orka detta, det vet jag inte, det får gå. Nu ska jag inte klaga! En ny dag, och nya puckar på gång! Ha det så gott!

Inga kommentarer: