söndag, oktober 11, 2009

Jag tänkte göra en liten summering av helgen…

Henke skulle ha jobbat på lördag, men han var ju sjuk och lite snuvig. Och vårt kylskåp gapade tomt, så jag var tvungen att åka upp och handla mat och så. Nu ska vi äta, vi tar tacos. Jag hittade guacamole och ost, och så hade vi chips till, det var riktigt smarrigt och gott. Det blev lite lugnt på helgen, vi satt och såg på Körslaget. På söndan gick jag upp och började tvätta, och stekte sextio köttbullar, och gjorde köttfärssås. Men jag kände att jag måste ut, jag måste ut och gå och rensa min luft, och gå och fundera lite. Så jag gick runt och tog lite kort till Fototrissen, det var enkelt att göra.


Men jag blev så snopen, jag såg på Wallander-filmen på engelska, jag saknar dom svenska skådespelarna! Det känns lite konstigt att sitta och se på det programmet. Så här har min helg varit, lite lugnt och skönt.

Jag gick ju ut och släppte det jag kände, jag hoppas att ingen tar illa vid sig, men jag var tvungen att skriva det här på lördagen, jag släppte det då.

Inga kommentarer: