onsdag, september 16, 2009

ordlös dag

Veckan går fort. Jag fick åka till jobbet en sväng och hjälpa till med koppling till pc-kanon och sånt. Henke var ledig idag. Så tog han bussen upp och vi åt jättegod fisk på stålverket med räksås. Det var smarrigt. Sen var vi och slängde ett kylskåp som var dåligt och donade med det. Och handlade, så ikväll ska vi göra en tacogratäng. Men jag har lite ångest idag för motionen idag med stavgången, men ska väl gå det med.
Ja, jag gick ut och gick stavgången. Jag var inte bra men jag tänkte att jag fick pröva och gå. Det gick jättebra och det var härligt och vara ute och gå. Men det är bara 2 gånger kvar på stavgången här ute. Det börjar bli mörkt på kvällen och ingen kan innan 7 på kvällen. Så det blir väldigt svårt här men vi får försöka i alla fall. Jag själv får knalla och gå här. Jag går ju till bussen nästan varannan dag och det är 2 kilometer ungefär fram och tillbaka. Jag får försöka gå lite fortare och så.





1 kommentar:

Mia sa...

Hej Gunilla!
Jag halkade in här genom slumpen via google och passar på att ge mig tillkänna. Jag har en stark känsla av att vi träffats förr, för längesedan. Har skickat ett mejl till dig för att se jag har rätt.

Ha det gott!