onsdag, september 30, 2009

Nu börjar det snart ta på mina lediga onsdagar

Jag tycker det är så skönt att få vara ledig och ha det tyst och lugnt. Nu ska jag gå och lyssna på Camilla Läckbergs bok.

Så har jag försökt och redigera min blogg och gjort i ordning den. Taltjänst har inte haft så mycket tid eller så har jag mixtrat med mina ljudfiler, men nu tror jag att jag är ikapp med alltihopa. Det är jätteskönt. Och jag har lagt in lite nya vimmelkort från bokmässan och donat.

Så att jag har fått mycket beröm från det här att Torbjörn Lundgren har filmat mig. Jag har fått många positiva vibbar och det känns jättegott. Alla tycker det var väldigt bra. Det känns gott att göra reklam för en bra tjänst som måste kunna finnas. Det är inte alltid talsyntes och sånt fungerar så bra och det kan vara bättre att ha en personlig ”butler” kan man säga istället. Det är perfekt.

Men nu ska jag börja och städa och ska inte blogga något mer här. Ni får ha en trevlig förmiddag.

Men nu har jag förträngt det helt och hållet idag! Nu är det sista gången på stavgången och då ska vi gå nere vid slussarna och motionera. Jag får se hur jag känner mig för jag känner mig inte riktigt bra här idag. Men jag ska försöka i alla fall för det gick ju bra sist. Så jag ska försöka den här gången också. Men det hade jag förträngt och det är sista dagen på den här månaden. Vart har den här månaden tagit vägen egentligen?

Det var ju roligt - från en mataffär fick jag ett presentkort på en tårta som jag ska ha till en viss dag här längre fram. Jag tycker inte om dom här djupfrysta tårtorna men det kan vara bra att ha i frysen om fall det skulle komma någon. Men den måste vara väldigt väl upptinad. Jag ska gå och titta vad dom har för något så ska jag hämta en sådan. Det var ju väldigt trevligt och få.
Jag trodde inte jag skulle klara av att gå stavgången idag.
Vilket bra initiativ av stavgångsgänget att gå runt slussarna.
Vi gick in vid slussen och sedan utmed kanalen. Det var väldigt trevligt och roligt och det var ju sista gången.
Jag känner att det är jättebra.

Inga kommentarer: