måndag, juli 20, 2009

kunde förstå

Tänk om någon kunde förstå hur jag har det idag. Jag är helt utslagen, magen har rasat och allting. Jag känner mig helt utmattad, alldeles trött och seg, jag är som en zoombie. Men jag får skit av alla att jag är såhär. Folk blir griniga på mig. Det är inte alls roligt. Jag blir jätteledsen. Jag kan inte rå för att jag är så här på semestern, att jag är dålig. Jag har ringt till läkaren idag men dom kan inte göra något. Det får vara såhär, det är inte alls roligt.
Men jag ska försöka gå stavgången här nu så att jag kommer ut lite granna. Få se om jag klarar det. Jag går med en stund i alla fall, annars så skiter jag i det faktiskt.Det var härligt och gå den där stavgången och alltihopa. Men min förbaskade fot igen… det värkte i den en stund. Men det gick bättre när vi gick inne i skogen och jag klarade nästan hurtbacken helt uppi backen. Jag kände mig riktigt stolt faktiskt efter att jag gått.Det kändes väldigt skönt. Det var helt underbart och gå ut och gå faktiskt. Dom säger att stavgång är det bästa. Dom säger att upp till 40% förbränner man med detta. Hoppas att det är så.

Inga kommentarer: