nu har jag bestället en ny almanacka
![]() |
| #personligalmanacka #personligalmanacka |
Jag tog bussen ut till köpcentret och gick runt där. Jag var tvungen att köpa lite tomtar. Sen kom han och hämtade mig där och så åkte vi ut till Flakeberg och blev medlemmar i bygdegården där. Vi fick gröt och hembakat matbröd med julskinka på – gud vad gott det är! Det kändes härligt och mumsigt! Vi fick även kaffe och pepparkaka. | lite jul fint hos mig |