onsdag, december 09, 2009
god morgon på er
God morgon! Det är jättetrisst väder ute men jag känner mig så där pigg o glad ändå. När jag väl somnade igår kväll sov jag så otroligt gott hela natten. Härligt!
god morgon på er
God morgon! Det är jättetrisst väder ute men jag känner mig så där pigg o glad ändå. När jag väl somnade igår kväll sov jag så otroligt gott hela natten. Härligt!
tisdag, december 08, 2009
tisdag redan
Gud, va härligt, jag har sovit så gott i min säng i natt! Inget som väckte mig, nån värk eller nånting, det var helt underbart! Men jag är så trött och seg, gud vad segt det var idag att komma upp! Men jag ska försöka få lift med henne från Gravlången idag. Jag ska skicka ett sms till henne, tänkte jag. Så får vi se hur det blir.
Nu ska jag äta lite frukost och duscha mig, så får vi se vad jag orkar och inte orkar. Jag känner mig som en seg råtta.
Så hittade jag på nätet igår julradio.se, den var väldigt trevlig!
Ni får inte glömma av att det finns stavningsprogram, SpellRight och Stava Rex, de är väldigt bra att använda. Google är ju väldigt bra att använda också, till stavning och översättning och sånt. Det finns mycket bra grejer att göra!
Men nu ska jag slänga i mig lite frukost!
Vilken dag det har varit idag! Jag gjorde prov om 1600-talet med en elev och den eleven var väldigt nervös för detta. Jag sa, det här går bra, det här klarar du! Ja, eleven hade nästan alla rätt. Jag antecknade och skrev, och så fick jag ge muntligt tillbaka till läraren. Hon tyckte det var kanonbra. Eleven förstod väldigt bra alltihopa. Det kändes jätteroligt.
Sen när jag hade gjort detta, så gick luften ur eleven och han gick hem. Jag fick ringa till föräldrarna och tala om detta. Jag skrattade så gott. Mycket bra! stod det på provet. Det var himla kul.
Själv så hade jag förträngt att jag skulle få ta bilen hem idag så jag fick knalla bort till Henkes jobb och hämta den. Ja, sån dag har det varit här. Få se vad som händer mera.
Nu ska jag äta lite frukost och duscha mig, så får vi se vad jag orkar och inte orkar. Jag känner mig som en seg råtta.
Så hittade jag på nätet igår julradio.se, den var väldigt trevlig!
Ni får inte glömma av att det finns stavningsprogram, SpellRight och Stava Rex, de är väldigt bra att använda. Google är ju väldigt bra att använda också, till stavning och översättning och sånt. Det finns mycket bra grejer att göra!
Men nu ska jag slänga i mig lite frukost!
Vilken dag det har varit idag! Jag gjorde prov om 1600-talet med en elev och den eleven var väldigt nervös för detta. Jag sa, det här går bra, det här klarar du! Ja, eleven hade nästan alla rätt. Jag antecknade och skrev, och så fick jag ge muntligt tillbaka till läraren. Hon tyckte det var kanonbra. Eleven förstod väldigt bra alltihopa. Det kändes jätteroligt.
Sen när jag hade gjort detta, så gick luften ur eleven och han gick hem. Jag fick ringa till föräldrarna och tala om detta. Jag skrattade så gott. Mycket bra! stod det på provet. Det var himla kul.
Själv så hade jag förträngt att jag skulle få ta bilen hem idag så jag fick knalla bort till Henkes jobb och hämta den. Ja, sån dag har det varit här. Få se vad som händer mera.
tisdag redan
Gud, va härligt, jag har sovit så gott i min säng i natt! Inget som väckte mig, nån värk eller nånting, det var helt underbart! Men jag är så trött och seg, gud vad segt det var idag att komma upp! Men jag ska försöka få lift med henne från Gravlången idag. Jag ska skicka ett sms till henne, tänkte jag. Så får vi se hur det blir.
Nu ska jag äta lite frukost och duscha mig, så får vi se vad jag orkar och inte orkar. Jag känner mig som en seg råtta.
Så hittade jag på nätet igår julradio.se, den var väldigt trevlig!
Ni får inte glömma av att det finns stavningsprogram, SpellRight och Stava Rex, de är väldigt bra att använda. Google är ju väldigt bra att använda också, till stavning och översättning och sånt. Det finns mycket bra grejer att göra!
Men nu ska jag slänga i mig lite frukost!
Vilken dag det har varit idag! Jag gjorde prov om 1600-talet med en elev och den eleven var väldigt nervös för detta. Jag sa, det här går bra, det här klarar du! Ja, eleven hade nästan alla rätt. Jag antecknade och skrev, och så fick jag ge muntligt tillbaka till läraren. Hon tyckte det var kanonbra. Eleven förstod väldigt bra alltihopa. Det kändes jätteroligt.
Sen när jag hade gjort detta, så gick luften ur eleven och han gick hem. Jag fick ringa till föräldrarna och tala om detta. Jag skrattade så gott. Mycket bra! stod det på provet. Det var himla kul.
Själv så hade jag förträngt att jag skulle få ta bilen hem idag så jag fick knalla bort till Henkes jobb och hämta den. Ja, sån dag har det varit här. Få se vad som händer mera.
Nu ska jag äta lite frukost och duscha mig, så får vi se vad jag orkar och inte orkar. Jag känner mig som en seg råtta.
Så hittade jag på nätet igår julradio.se, den var väldigt trevlig!
Ni får inte glömma av att det finns stavningsprogram, SpellRight och Stava Rex, de är väldigt bra att använda. Google är ju väldigt bra att använda också, till stavning och översättning och sånt. Det finns mycket bra grejer att göra!
Men nu ska jag slänga i mig lite frukost!
Vilken dag det har varit idag! Jag gjorde prov om 1600-talet med en elev och den eleven var väldigt nervös för detta. Jag sa, det här går bra, det här klarar du! Ja, eleven hade nästan alla rätt. Jag antecknade och skrev, och så fick jag ge muntligt tillbaka till läraren. Hon tyckte det var kanonbra. Eleven förstod väldigt bra alltihopa. Det kändes jätteroligt.
Sen när jag hade gjort detta, så gick luften ur eleven och han gick hem. Jag fick ringa till föräldrarna och tala om detta. Jag skrattade så gott. Mycket bra! stod det på provet. Det var himla kul.
Själv så hade jag förträngt att jag skulle få ta bilen hem idag så jag fick knalla bort till Henkes jobb och hämta den. Ja, sån dag har det varit här. Få se vad som händer mera.
måndag, december 07, 2009
Blir så less!
Vilken hemsk natt jag har haft. Jag har varit uppe flera gånger och haft jätteont. Tänkte jag skulle åka till jobbet idag, men tyvärr så orkar jag inte det. Så jag har sovit nu fram till halv 12. Jag förstod ju redan i lördags att jag var dålig. Jag vet inte vad det är med mig. Nu ska jag koka mig lite mannagrynsgröt och så ska jag sätta mig framför TV´n och slöa här faktiskt. Ni får ha en bra måndag. Jag hitt en bra jul radio http://www.julradio.se/
Blir så less!
Vilken hemsk natt jag har haft. Jag har varit uppe flera gånger och haft jätteont. Tänkte jag skulle åka till jobbet idag, men tyvärr så orkar jag inte det. Så jag har sovit nu fram till halv 12. Jag förstod ju redan i lördags att jag var dålig. Jag vet inte vad det är med mig. Nu ska jag koka mig lite mannagrynsgröt och så ska jag sätta mig framför TV´n och slöa här faktiskt. Ni får ha en bra måndag. Jag hitt en bra jul radio http://www.julradio.se/
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
