måndag, december 07, 2009

Blir så less!

Vilken hemsk natt jag har haft. Jag har varit uppe flera gånger och haft jätteont. Tänkte jag skulle åka till jobbet idag, men tyvärr så orkar jag inte det. Så jag har sovit nu fram till halv 12. Jag förstod ju redan i lördags att jag var dålig. Jag vet inte vad det är med mig. Nu ska jag koka mig lite mannagrynsgröt och så ska jag sätta mig framför TV´n och slöa här faktiskt. Ni får ha en bra måndag. Jag hitt en bra jul radio http://www.julradio.se/

Blir så less!

Vilken hemsk natt jag har haft. Jag har varit uppe flera gånger och haft jätteont. Tänkte jag skulle åka till jobbet idag, men tyvärr så orkar jag inte det. Så jag har sovit nu fram till halv 12. Jag förstod ju redan i lördags att jag var dålig. Jag vet inte vad det är med mig. Nu ska jag koka mig lite mannagrynsgröt och så ska jag sätta mig framför TV´n och slöa här faktiskt. Ni får ha en bra måndag. Jag hitt en bra jul radio http://www.julradio.se/

söndag, december 06, 2009

söndag

Jag vaknade vid halv 10. Lite seg men det var inga problem. Henke hade ju fixat god frukost; Juice, ägg och smörgås. Smoothie gjorde han också. Det var längesedan vi drack det. Men havtornsingrediens i. Sen stekte jag ungefär 40 köttbullar och gjorde mos till det. Jag utesluter grillkrydda nu i mina köttbullar. Jag tog paprikapasta istället. Jag tänkte jag skulle ta bort alla konstiga konserveringsmedel. Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig och sova.

söndag

Jag vaknade vid halv 10. Lite seg men det var inga problem. Henke hade ju fixat god frukost; Juice, ägg och smörgås. Smoothie gjorde han också. Det var längesedan vi drack det. Men havtornsingrediens i. Sen stekte jag ungefär 40 köttbullar och gjorde mos till det. Jag utesluter grillkrydda nu i mina köttbullar. Jag tog paprikapasta istället. Jag tänkte jag skulle ta bort alla konstiga konserveringsmedel. Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig och sova.

dyslexi clubbop facebook

fanclubb på facebook finns det en dyslexi sida

Välkommen


För den som själv har Läs- och Skrivsvårigheter / Dyslexi eller/och mattematiksvårigheter / dyskalkyli, eller känner någon som har det.

Finns en dyslexiklubb här, där får man många tips och knep!

Här tänkte jag att vi kan hjälpa och stöda varandra.

dyslexi clubbop facebook

fanclubb på facebook finns det en dyslexi sida

Välkommen


För den som själv har Läs- och Skrivsvårigheter / Dyslexi eller/och mattematiksvårigheter / dyskalkyli, eller känner någon som har det.

Finns en dyslexiklubb här, där får man många tips och knep!

Här tänkte jag att vi kan hjälpa och stöda varandra.