fredag, november 06, 2009

Fredag – äntligen fredag!

Fredag – äntligen fredag! Det är helt underbart, det är skönt! Jag har varit på mitt jobb och fixat med datorn som jag brukar göra. Sen tog jag bussen hem, det var himla gott. Nu ska jag äta mina kotletter, och greja. Ni får ha en bra eftermiddag, Till kvällen blir det bara lugnt. Och det gör mig ingenting. Jag orkar inte ta för mig något alls. Ha lite bra tv får räcka för min del. Ska jag vara ärlig så skulle jag kunna lägga mig nu och sova tungt ändå tills imorgon.

Fredag – äntligen fredag!

Fredag – äntligen fredag! Det är helt underbart, det är skönt! Jag har varit på mitt jobb och fixat med datorn som jag brukar göra. Sen tog jag bussen hem, det var himla gott. Nu ska jag äta mina kotletter, och greja. Ni får ha en bra eftermiddag, Till kvällen blir det bara lugnt. Och det gör mig ingenting. Jag orkar inte ta för mig något alls. Ha lite bra tv får räcka för min del. Ska jag vara ärlig så skulle jag kunna lägga mig nu och sova tungt ändå tills imorgon.

torsdag, november 05, 2009

va gött torsdag

Å vad gott att vakna av sig själv. Gud vad härligt det är! Jag har sovmorgon, börjar 10 idag, ska jobba en liten stund. Jag ska vara på en skola, härlig dag. Få se hur det blir. Nu ska jag duscha mig, äta frukost och läsa tidningen. Ni får ha en bra dag!
Det var skönt att ha haft bilen idag! Så jag åkte hem och fixade kotletter, utan ben var det, det var extrapris på Jätten, så jag köpte det. Och så köpte jag färska morötter och kokade med, och sen hade jag i paprikapasta. Jag älskar paprikapasta, jag tycker det är så himla gott! Så hade jag lök i. Så stekte jag detta och gjorde i ordning, och kokade potatis till Henke så han fick med sig. Sen blev jag sittande vid tv:n och glodde lite, sen gick jag och la mig. Jag fattar inte vad jag är så trött för.

va gött torsdag

Å vad gott att vakna av sig själv. Gud vad härligt det är! Jag har sovmorgon, börjar 10 idag, ska jobba en liten stund. Jag ska vara på en skola, härlig dag. Få se hur det blir. Nu ska jag duscha mig, äta frukost och läsa tidningen. Ni får ha en bra dag!
Det var skönt att ha haft bilen idag! Så jag åkte hem och fixade kotletter, utan ben var det, det var extrapris på Jätten, så jag köpte det. Och så köpte jag färska morötter och kokade med, och sen hade jag i paprikapasta. Jag älskar paprikapasta, jag tycker det är så himla gott! Så hade jag lök i. Så stekte jag detta och gjorde i ordning, och kokade potatis till Henke så han fick med sig. Sen blev jag sittande vid tv:n och glodde lite, sen gick jag och la mig. Jag fattar inte vad jag är så trött för.

onsdag, november 04, 2009

jag är helt slut i kroppen, usch

Detta förbaskade örat tar död på mig snart! Jag är helt slut i kroppen. Jag tror att jag har sovit bort allting.
Ja, hur kan dom göra filformat med film till böcker? De flesta elever har ju mp3 idag. Dom har inte mp2 på mp3 spelaren. Jag blir tokig! Jag satt och grejade med det igår. Fy säger jag bara, usch,usch!
Så att det känns inte roligt.
Idag är jag trött. Jag kom hem här nu och så har jag bara lagt mig ner. Fy sjuttsingen, säger jag att vara så här trött känns inte alls så roligt. Så är det.
Ja hur det har blivit när jag gick upp till 75% här. Jag kan inte begripa. Jag bara stupar i säng när jag kommer hem och sover fyra timmar. Vad är det för ett liv? Jag har inte ens ett liv med min sambo längre . Jag har inte ens ett liv med min föreningsaktivitet eller någonting längre. Jag orkar ingenting nu. Jag är helt slut. Nu är klockan kvart över sju på kvällen. Nu gör jag mig Lasagne för jag måste ju ha med mig någon mat i morgon. Det är inte roligt.
Usch, jag hatar det här livet som det har blivit nu. Jag har alltid varit social och velat vara ute bland folk. Jag orkar ingenting nu.
Jag är så deprimerad på detta. Jag vill bli piggare men det är skit säger jag bara. Usch!

Men ni får ha en bra kväll.

jag är helt slut i kroppen, usch

Detta förbaskade örat tar död på mig snart! Jag är helt slut i kroppen. Jag tror att jag har sovit bort allting.
Ja, hur kan dom göra filformat med film till böcker? De flesta elever har ju mp3 idag. Dom har inte mp2 på mp3 spelaren. Jag blir tokig! Jag satt och grejade med det igår. Fy säger jag bara, usch,usch!
Så att det känns inte roligt.
Idag är jag trött. Jag kom hem här nu och så har jag bara lagt mig ner. Fy sjuttsingen, säger jag att vara så här trött känns inte alls så roligt. Så är det.
Ja hur det har blivit när jag gick upp till 75% här. Jag kan inte begripa. Jag bara stupar i säng när jag kommer hem och sover fyra timmar. Vad är det för ett liv? Jag har inte ens ett liv med min sambo längre . Jag har inte ens ett liv med min föreningsaktivitet eller någonting längre. Jag orkar ingenting nu. Jag är helt slut. Nu är klockan kvart över sju på kvällen. Nu gör jag mig Lasagne för jag måste ju ha med mig någon mat i morgon. Det är inte roligt.
Usch, jag hatar det här livet som det har blivit nu. Jag har alltid varit social och velat vara ute bland folk. Jag orkar ingenting nu.
Jag är så deprimerad på detta. Jag vill bli piggare men det är skit säger jag bara. Usch!

Men ni får ha en bra kväll.

tisdag, november 03, 2009

tisdag

God middag, god morgon, jag vet inte vad som passar bäst att säga! Nu har jag varit på jobbet idag, och grejat och donat, jag har haft jätteroligt idag!


Men jag har varit hos öron- näs- och halsläkaren, och det blev en remiss till NÄL, så jag får se när jag kommer in till NÄL, och hur länge det dröjer där, och så.

Men nu ska jag göra i ordning köttfärssås och spaghetti som Henke kan ha med sig till jobbet i morgon. Så ska jag se på Efter fem med Yvonne Ryding. Så det blir lite lugnt idag, ha det så bra!

tisdag

God middag, god morgon, jag vet inte vad som passar bäst att säga! Nu har jag varit på jobbet idag, och grejat och donat, jag har haft jätteroligt idag!


Men jag har varit hos öron- näs- och halsläkaren, och det blev en remiss till NÄL, så jag får se när jag kommer in till NÄL, och hur länge det dröjer där, och så.

Men nu ska jag göra i ordning köttfärssås och spaghetti som Henke kan ha med sig till jobbet i morgon. Så ska jag se på Efter fem med Yvonne Ryding. Så det blir lite lugnt idag, ha det så bra!