Detta förbaskade örat tar död på mig snart! Jag är helt slut i kroppen. Jag tror att jag har sovit bort allting.
Ja, hur kan dom göra filformat med film till böcker? De flesta elever har ju mp3 idag. Dom har inte mp2 på mp3 spelaren. Jag blir tokig! Jag satt och grejade med det igår. Fy säger jag bara, usch,usch!
Så att det känns inte roligt.
Idag är jag trött. Jag kom hem här nu och så har jag bara lagt mig ner. Fy sjuttsingen, säger jag att vara så här trött känns inte alls så roligt. Så är det.
Ja hur det har blivit när jag gick upp till 75% här. Jag kan inte begripa. Jag bara stupar i säng när jag kommer hem och sover fyra timmar. Vad är det för ett liv? Jag har inte ens ett liv med min sambo längre . Jag har inte ens ett liv med min föreningsaktivitet eller någonting längre. Jag orkar ingenting nu. Jag är helt slut. Nu är klockan kvart över sju på kvällen. Nu gör jag mig Lasagne för jag måste ju ha med mig någon mat i morgon. Det är inte roligt.
Usch, jag hatar det här livet som det har blivit nu. Jag har alltid varit social och velat vara ute bland folk. Jag orkar ingenting nu.
Jag är så deprimerad på detta. Jag vill bli piggare men det är skit säger jag bara. Usch!
Men ni får ha en bra kväll.
onsdag, november 04, 2009
jag är helt slut i kroppen, usch
Detta förbaskade örat tar död på mig snart! Jag är helt slut i kroppen. Jag tror att jag har sovit bort allting.
Ja, hur kan dom göra filformat med film till böcker? De flesta elever har ju mp3 idag. Dom har inte mp2 på mp3 spelaren. Jag blir tokig! Jag satt och grejade med det igår. Fy säger jag bara, usch,usch!
Så att det känns inte roligt.
Idag är jag trött. Jag kom hem här nu och så har jag bara lagt mig ner. Fy sjuttsingen, säger jag att vara så här trött känns inte alls så roligt. Så är det.
Ja hur det har blivit när jag gick upp till 75% här. Jag kan inte begripa. Jag bara stupar i säng när jag kommer hem och sover fyra timmar. Vad är det för ett liv? Jag har inte ens ett liv med min sambo längre . Jag har inte ens ett liv med min föreningsaktivitet eller någonting längre. Jag orkar ingenting nu. Jag är helt slut. Nu är klockan kvart över sju på kvällen. Nu gör jag mig Lasagne för jag måste ju ha med mig någon mat i morgon. Det är inte roligt.
Usch, jag hatar det här livet som det har blivit nu. Jag har alltid varit social och velat vara ute bland folk. Jag orkar ingenting nu.
Jag är så deprimerad på detta. Jag vill bli piggare men det är skit säger jag bara. Usch!
Men ni får ha en bra kväll.
Ja, hur kan dom göra filformat med film till böcker? De flesta elever har ju mp3 idag. Dom har inte mp2 på mp3 spelaren. Jag blir tokig! Jag satt och grejade med det igår. Fy säger jag bara, usch,usch!
Så att det känns inte roligt.
Idag är jag trött. Jag kom hem här nu och så har jag bara lagt mig ner. Fy sjuttsingen, säger jag att vara så här trött känns inte alls så roligt. Så är det.
Ja hur det har blivit när jag gick upp till 75% här. Jag kan inte begripa. Jag bara stupar i säng när jag kommer hem och sover fyra timmar. Vad är det för ett liv? Jag har inte ens ett liv med min sambo längre . Jag har inte ens ett liv med min föreningsaktivitet eller någonting längre. Jag orkar ingenting nu. Jag är helt slut. Nu är klockan kvart över sju på kvällen. Nu gör jag mig Lasagne för jag måste ju ha med mig någon mat i morgon. Det är inte roligt.
Usch, jag hatar det här livet som det har blivit nu. Jag har alltid varit social och velat vara ute bland folk. Jag orkar ingenting nu.
Jag är så deprimerad på detta. Jag vill bli piggare men det är skit säger jag bara. Usch!
Men ni får ha en bra kväll.
tisdag, november 03, 2009
tisdag
God middag, god morgon, jag vet inte vad som passar bäst att säga! Nu har jag varit på jobbet idag, och grejat och donat, jag har haft jätteroligt idag!
Men jag har varit hos öron- näs- och halsläkaren, och det blev en remiss till NÄL, så jag får se när jag kommer in till NÄL, och hur länge det dröjer där, och så.
Men nu ska jag göra i ordning köttfärssås och spaghetti som Henke kan ha med sig till jobbet i morgon. Så ska jag se på Efter fem med Yvonne Ryding. Så det blir lite lugnt idag, ha det så bra!
Men jag har varit hos öron- näs- och halsläkaren, och det blev en remiss till NÄL, så jag får se när jag kommer in till NÄL, och hur länge det dröjer där, och så.
Men nu ska jag göra i ordning köttfärssås och spaghetti som Henke kan ha med sig till jobbet i morgon. Så ska jag se på Efter fem med Yvonne Ryding. Så det blir lite lugnt idag, ha det så bra!
tisdag
God middag, god morgon, jag vet inte vad som passar bäst att säga! Nu har jag varit på jobbet idag, och grejat och donat, jag har haft jätteroligt idag!
Men jag har varit hos öron- näs- och halsläkaren, och det blev en remiss till NÄL, så jag får se när jag kommer in till NÄL, och hur länge det dröjer där, och så.
Men nu ska jag göra i ordning köttfärssås och spaghetti som Henke kan ha med sig till jobbet i morgon. Så ska jag se på Efter fem med Yvonne Ryding. Så det blir lite lugnt idag, ha det så bra!
Men jag har varit hos öron- näs- och halsläkaren, och det blev en remiss till NÄL, så jag får se när jag kommer in till NÄL, och hur länge det dröjer där, och så.
Men nu ska jag göra i ordning köttfärssås och spaghetti som Henke kan ha med sig till jobbet i morgon. Så ska jag se på Efter fem med Yvonne Ryding. Så det blir lite lugnt idag, ha det så bra!
måndag, november 02, 2009
usch för regn
Va det skvalade ute när jag vaknade i morse, jag hade nästan ingen lust att gå ur sängen! Och måndag och allting! Men jag gick upp och tog lite kaffe och en bit av smörgåstårtan. Så duschade jag och gjorde mig i ordning. Så for jag till jobbet. Idag har jag börjat jobba 75 %, så jag har gått upp med 25 %. Nu har jag varit på jobbet och haft data. Nu ska jag göra i ordning ljudfiler till en elev till i morgon, så det är klart. Det känns gott för Henke är ledig, så jag har haft bilen och så. Men nu ska vi äta lite karré och klyftpotatis. Det ska bli gott med lite god mat. Men jag tror att jag ska gå och softa lite innan jag ska göra ljudfilerna.
usch för regn
Va det skvalade ute när jag vaknade i morse, jag hade nästan ingen lust att gå ur sängen! Och måndag och allting! Men jag gick upp och tog lite kaffe och en bit av smörgåstårtan. Så duschade jag och gjorde mig i ordning. Så for jag till jobbet. Idag har jag börjat jobba 75 %, så jag har gått upp med 25 %. Nu har jag varit på jobbet och haft data. Nu ska jag göra i ordning ljudfiler till en elev till i morgon, så det är klart. Det känns gott för Henke är ledig, så jag har haft bilen och så. Men nu ska vi äta lite karré och klyftpotatis. Det ska bli gott med lite god mat. Men jag tror att jag ska gå och softa lite innan jag ska göra ljudfilerna.
söndag, november 01, 2009
softat
Idag är det ny månad och alltihop! Vi har faktiskt tagit det väldigt lugnt, vi har inte gjort så mycket, vi har bara softat och tagit det allmänt lugnt. Jag har suttit och tittat lite på nätet för jobbet. Men nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen och fortsätta läsa Åsa Larssons bok.
Ni får ha en bra dag!
Ni får ha en bra dag!
softat
Idag är det ny månad och alltihop! Vi har faktiskt tagit det väldigt lugnt, vi har inte gjort så mycket, vi har bara softat och tagit det allmänt lugnt. Jag har suttit och tittat lite på nätet för jobbet. Men nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen och fortsätta läsa Åsa Larssons bok.
Ni får ha en bra dag!
Ni får ha en bra dag!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)