Va gott det blir helg nu! Och jag ska vara hemma denna helgen, och städa och greja, det känns väldigt gott! Och så har jag ju sån tur, att HSO:s vice ordförande bor lite längre bort här, ute vid Gravlången. Jag har suttit här och försökt göra en snabb inscanning, men fasen, nätverket synkar inte! Jag blir tokig, jag har suttit här i två timmar och grejat med detta! Men jag har mailat till supporten, får se om det är fel på mitt program eller på deras. Jag får kolla upp detta, och se hur det kan bli så här konstigt. Men det är gott att det är helg!
Nu ska jag upp och jobba lite med data, sen har barnen höstlov nästa vecka, och jag ska jobba med lite andra saker. Ni får ha det så bra, hejdå!
På jobbet var det upp och ner allting idag, jag var arg och irriterad, usch! Det var tur att min svägerska kom, så att jag fick ett gott sött fika på Gillet, det var helt underbart att få det! Fy fasen vilken dag! Men det är gott att det är höstlov, jag sitter och gör lite broschyrer och grejar lite, jag får tänka till lite grand.
Sen gick jag och hyrde Prästen, Wallanderfilmen, den var kanonbra! Så tog vi varma mackor, jag tog fram skogsosten och la på, och paprikapasta och köttfärssås och ost och tomater. Vi satt och åt och hade det jättemysigt! Men vi kröp i säng redan när klockan var halv nio, jag var så trött i kroppen igår. Och idag var jag så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Men det är gott att det ska bli helg nu, nu får ha det så bra!
fredag, oktober 23, 2009
inscanning pu
Va gott det blir helg nu! Och jag ska vara hemma denna helgen, och städa och greja, det känns väldigt gott! Och så har jag ju sån tur, att HSO:s vice ordförande bor lite längre bort här, ute vid Gravlången. Jag har suttit här och försökt göra en snabb inscanning, men fasen, nätverket synkar inte! Jag blir tokig, jag har suttit här i två timmar och grejat med detta! Men jag har mailat till supporten, får se om det är fel på mitt program eller på deras. Jag får kolla upp detta, och se hur det kan bli så här konstigt. Men det är gott att det är helg!
Nu ska jag upp och jobba lite med data, sen har barnen höstlov nästa vecka, och jag ska jobba med lite andra saker. Ni får ha det så bra, hejdå!
På jobbet var det upp och ner allting idag, jag var arg och irriterad, usch! Det var tur att min svägerska kom, så att jag fick ett gott sött fika på Gillet, det var helt underbart att få det! Fy fasen vilken dag! Men det är gott att det är höstlov, jag sitter och gör lite broschyrer och grejar lite, jag får tänka till lite grand.
Sen gick jag och hyrde Prästen, Wallanderfilmen, den var kanonbra! Så tog vi varma mackor, jag tog fram skogsosten och la på, och paprikapasta och köttfärssås och ost och tomater. Vi satt och åt och hade det jättemysigt! Men vi kröp i säng redan när klockan var halv nio, jag var så trött i kroppen igår. Och idag var jag så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Men det är gott att det ska bli helg nu, nu får ha det så bra!
Nu ska jag upp och jobba lite med data, sen har barnen höstlov nästa vecka, och jag ska jobba med lite andra saker. Ni får ha det så bra, hejdå!
På jobbet var det upp och ner allting idag, jag var arg och irriterad, usch! Det var tur att min svägerska kom, så att jag fick ett gott sött fika på Gillet, det var helt underbart att få det! Fy fasen vilken dag! Men det är gott att det är höstlov, jag sitter och gör lite broschyrer och grejar lite, jag får tänka till lite grand.
Sen gick jag och hyrde Prästen, Wallanderfilmen, den var kanonbra! Så tog vi varma mackor, jag tog fram skogsosten och la på, och paprikapasta och köttfärssås och ost och tomater. Vi satt och åt och hade det jättemysigt! Men vi kröp i säng redan när klockan var halv nio, jag var så trött i kroppen igår. Och idag var jag så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Men det är gott att det ska bli helg nu, nu får ha det så bra!
torsdag, oktober 22, 2009
joslasdag
Åh, idag har jag sovmorgon, det var riktigt skönt, riktigt härligt, det kändes väldigt gott! Nu har vi ätit lite frukost och donat här, och så har Henke gjort en sockerkaka åt mig, en tigerkaka, så får vi se hur den blir. Så ska vi äta kyckling med ris, får vi se vad det smakar. Jag ska börja jobba klockan två. Så ser min dag ut, jag är inte hemma förrän sent i eftermiddag. Ni får ha en bra dag, hejdå!
joslasdag
Åh, idag har jag sovmorgon, det var riktigt skönt, riktigt härligt, det kändes väldigt gott! Nu har vi ätit lite frukost och donat här, och så har Henke gjort en sockerkaka åt mig, en tigerkaka, så får vi se hur den blir. Så ska vi äta kyckling med ris, får vi se vad det smakar. Jag ska börja jobba klockan två. Så ser min dag ut, jag är inte hemma förrän sent i eftermiddag. Ni får ha en bra dag, hejdå!
onsdag, oktober 21, 2009
skit med mitt öra
Jag åt lite mat i går kväll, jag tog mig lite köttbullar och mos. Sen satte jag mig i soffan, och kände att jag inte fick upp huvet, det bara tjöt i huvet! Jag kände att jag orkar inte med detta i örat snart, det känns som om jag har en propp i örat, det är så himla hemskt, det tjuter och håller på! Så när klockan var kvart över sju, vet ni vad jag gjorde då? Jag gick och la mig! Jag klarade inte av att vara uppe! Det gick inte, jag kunde inte hålla huvet rakt, fy sjuttsingen! Men nu på morgonen vaknade jag vid fem, och det var gott att komma upp. Så jag fixade lite spaghetti och köttfärssås till Henke så han fick med sig. Det gjorde jag ju inte ens igår heller.
Idag på jobbet har vi varit iväg på teater med barnen ifrån F-3.
Vi var på något som hette ”Katten från Rom”. Det var Masthuggs Teatern som hade den här. Katten från Rom är en föreställning om vad man gör när mamma inte finns där. Om övergivenhet och längtan. Och om hur magiskt allt kan bli på ens födelsedag.
Det var gripande när man såg den här teatern. Har ni möjlighet att se den så ska ni faktiskt ta och gå på den, för den var jättebra. En aha-upplevelse för många barn. Den är ju för barn från 6 till 11 år. Så den verkar ju väldigt trevlig.
Stolleprov från josla här; Vet ni vad jag har gjort nu? Jag har cyklat hem! Ja, nu har jag i alla fall gjort det i år. Det tog en timme för mig. Jag är helt slut nu! Men nu ska jag faktiskt bara sätta på diskmaskin och sen ska jag gå och lägga mig och läsa Se och Hör.
Och se vad det är för nytt skvaller i den. Ni får ha en bra eftermiddag nu!
Idag på jobbet har vi varit iväg på teater med barnen ifrån F-3.
Vi var på något som hette ”Katten från Rom”. Det var Masthuggs Teatern som hade den här. Katten från Rom är en föreställning om vad man gör när mamma inte finns där. Om övergivenhet och längtan. Och om hur magiskt allt kan bli på ens födelsedag.
Det var gripande när man såg den här teatern. Har ni möjlighet att se den så ska ni faktiskt ta och gå på den, för den var jättebra. En aha-upplevelse för många barn. Den är ju för barn från 6 till 11 år. Så den verkar ju väldigt trevlig.
Stolleprov från josla här; Vet ni vad jag har gjort nu? Jag har cyklat hem! Ja, nu har jag i alla fall gjort det i år. Det tog en timme för mig. Jag är helt slut nu! Men nu ska jag faktiskt bara sätta på diskmaskin och sen ska jag gå och lägga mig och läsa Se och Hör.
Och se vad det är för nytt skvaller i den. Ni får ha en bra eftermiddag nu!
skit med mitt öra
Jag åt lite mat i går kväll, jag tog mig lite köttbullar och mos. Sen satte jag mig i soffan, och kände att jag inte fick upp huvet, det bara tjöt i huvet! Jag kände att jag orkar inte med detta i örat snart, det känns som om jag har en propp i örat, det är så himla hemskt, det tjuter och håller på! Så när klockan var kvart över sju, vet ni vad jag gjorde då? Jag gick och la mig! Jag klarade inte av att vara uppe! Det gick inte, jag kunde inte hålla huvet rakt, fy sjuttsingen! Men nu på morgonen vaknade jag vid fem, och det var gott att komma upp. Så jag fixade lite spaghetti och köttfärssås till Henke så han fick med sig. Det gjorde jag ju inte ens igår heller.
Idag på jobbet har vi varit iväg på teater med barnen ifrån F-3.
Vi var på något som hette ”Katten från Rom”. Det var Masthuggs Teatern som hade den här. Katten från Rom är en föreställning om vad man gör när mamma inte finns där. Om övergivenhet och längtan. Och om hur magiskt allt kan bli på ens födelsedag.
Det var gripande när man såg den här teatern. Har ni möjlighet att se den så ska ni faktiskt ta och gå på den, för den var jättebra. En aha-upplevelse för många barn. Den är ju för barn från 6 till 11 år. Så den verkar ju väldigt trevlig.
Stolleprov från josla här; Vet ni vad jag har gjort nu? Jag har cyklat hem! Ja, nu har jag i alla fall gjort det i år. Det tog en timme för mig. Jag är helt slut nu! Men nu ska jag faktiskt bara sätta på diskmaskin och sen ska jag gå och lägga mig och läsa Se och Hör.
Och se vad det är för nytt skvaller i den. Ni får ha en bra eftermiddag nu!
Idag på jobbet har vi varit iväg på teater med barnen ifrån F-3.
Vi var på något som hette ”Katten från Rom”. Det var Masthuggs Teatern som hade den här. Katten från Rom är en föreställning om vad man gör när mamma inte finns där. Om övergivenhet och längtan. Och om hur magiskt allt kan bli på ens födelsedag.
Det var gripande när man såg den här teatern. Har ni möjlighet att se den så ska ni faktiskt ta och gå på den, för den var jättebra. En aha-upplevelse för många barn. Den är ju för barn från 6 till 11 år. Så den verkar ju väldigt trevlig.
Stolleprov från josla här; Vet ni vad jag har gjort nu? Jag har cyklat hem! Ja, nu har jag i alla fall gjort det i år. Det tog en timme för mig. Jag är helt slut nu! Men nu ska jag faktiskt bara sätta på diskmaskin och sen ska jag gå och lägga mig och läsa Se och Hör.
Och se vad det är för nytt skvaller i den. Ni får ha en bra eftermiddag nu!
tisdag, oktober 20, 2009
hopplös
Fy vad segt det är att komma upp på morgon. Jag har aldrig varit med om en sån här hopplös dag. Det känns jättejobbigt. Jag känner mig mycket piggare efter 10 på morgonen. Så kan jag inte ha det. Få se hur detta blir. Det kanske bättre när vintertiden kommer igång. Det blir ju till helgen. Nästa måndag är det ju lite bättre då.
Nu ska jag iväg och jobba och ha data och läsgrupp. Så att nu ska jag försöka göra i ordning mig här och äta lite frukost och så, föna håret och det. Ni får ha en trevlig förmiddag här!
Nu ska jag iväg och jobba och ha data och läsgrupp. Så att nu ska jag försöka göra i ordning mig här och äta lite frukost och så, föna håret och det. Ni får ha en trevlig förmiddag här!
hopplös
Fy vad segt det är att komma upp på morgon. Jag har aldrig varit med om en sån här hopplös dag. Det känns jättejobbigt. Jag känner mig mycket piggare efter 10 på morgonen. Så kan jag inte ha det. Få se hur detta blir. Det kanske bättre när vintertiden kommer igång. Det blir ju till helgen. Nästa måndag är det ju lite bättre då.
Nu ska jag iväg och jobba och ha data och läsgrupp. Så att nu ska jag försöka göra i ordning mig här och äta lite frukost och så, föna håret och det. Ni får ha en trevlig förmiddag här!
Nu ska jag iväg och jobba och ha data och läsgrupp. Så att nu ska jag försöka göra i ordning mig här och äta lite frukost och så, föna håret och det. Ni får ha en trevlig förmiddag här!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)