Stekte upp lite potatis och kött. Det var väldigt gott och lite kaffe till det. Men jag var ju snorig på morgonen när jag vaknade här. Men det får ju gå. Nu kommer hans kompis ner här, så vi får se vad vi ska hitta på idag.
Så det är full speed.Det var ett riktigt race på mig och Henke här innan Henkes kompis kom. Vi åkte till O´Learys och han tog revbensspjäll och jag tog en biff. Det var riktigt smarrigt. Men först tog vi nachos med olika dippar till. Det var väldigt gott. Sen var jag på ”Hemmakväll” och köpte med lite godis till bion vi skulle gå på: Sommaren med Göran. Den var inte så riktigt bra men det gick an och ta
lördag, oktober 03, 2009
Henke gjorde en brakfrukost här
Stekte upp lite potatis och kött. Det var väldigt gott och lite kaffe till det. Men jag var ju snorig på morgonen när jag vaknade här. Men det får ju gå. Nu kommer hans kompis ner här, så vi får se vad vi ska hitta på idag.
Så det är full speed.Det var ett riktigt race på mig och Henke här innan Henkes kompis kom. Vi åkte till O´Learys och han tog revbensspjäll och jag tog en biff. Det var riktigt smarrigt. Men först tog vi nachos med olika dippar till. Det var väldigt gott. Sen var jag på ”Hemmakväll” och köpte med lite godis till bion vi skulle gå på: Sommaren med Göran. Den var inte så riktigt bra men det gick an och ta
Så det är full speed.Det var ett riktigt race på mig och Henke här innan Henkes kompis kom. Vi åkte till O´Learys och han tog revbensspjäll och jag tog en biff. Det var riktigt smarrigt. Men först tog vi nachos med olika dippar till. Det var väldigt gott. Sen var jag på ”Hemmakväll” och köpte med lite godis till bion vi skulle gå på: Sommaren med Göran. Den var inte så riktigt bra men det gick an och ta
Europeiska dyslexiveckan
Europeiska dyslexiveckan Vecka 41 (5-11 oktober 2009) är europeiska dyslexiveckan och detta vill jag uppmärksamma på grund av att jag själv är dyslektiker….
Mer information om vad som händer finns att söka på http://www.fmls.nu/start.asp?sida=11706
Mer information om vad som händer finns att söka på http://www.fmls.nu/start.asp?sida=11706
Europeiska dyslexiveckan
Europeiska dyslexiveckan Vecka 41 (5-11 oktober 2009) är europeiska dyslexiveckan och detta vill jag uppmärksamma på grund av att jag själv är dyslektiker….
Mer information om vad som händer finns att söka på http://www.fmls.nu/start.asp?sida=11706
Mer information om vad som händer finns att söka på http://www.fmls.nu/start.asp?sida=11706
fredag, oktober 02, 2009
mosshôlk
Nu är det snart helg och allting, det tynar mot det snart här.
Det ska bli gott. Jag är seg i dag, väldigt seg. Men det är sån tur att en kompis som bor i närheten, hon börjar jobba halv nio nu på morgonen, så jag kan lifta med henne. Så jag kan ta det lite lugnt här.
Få se om jag orkar gå med mina jobbarkompisar och bowla idag.
Jag känner mig som en mosshôlk.
Henke är långledig och allting så vi får se vad vi hittar på.
Helst skulle jag krypa under en filt och bara sitta där och mysa.
Jag har varit tvungen att sträckläsa Camilla Läckbergs bok också. Den är skrämmande, men den var bra faktiskt. Den var bra gjord. Men jag tycker inte om då- och nutid. Det gillar inte jag i böckerna. Det ska vara det en del inte den andre delen, men så är det.
Det var full speed när vi kom hem här igår eftermiddag. Vi käkade lite tacos. Och jag in i duschen och jag målade mig och gjorde i ordning mig. Henke var så gullig och körde mig ut till vägen till bussen. Sen in och bowlade på Buddys i Trollhättan. Vi var tre på varje bana och vi hade tre banor. Jag tyckte det gick ganska bra för mig faktiskt. Jag brukar inte komma upp i så höga poäng. Jag var uppe i över 180 poäng. Det var helt otroligt. Det var riktigt roligt faktiskt, att jag hade klarat så bra. Jag brukar aldrig få straight eller nånting.
Sen gick vi till Stålverket och åt helgmenyn. Gud, vad det var gott! Det var riktigt smarrigt. Och vi åt marängswiss. Det var smarrigast av alltihopa faktiskt. Och så var det after work så jag tog två öl.
Det var två för en. Det var ju riktigt gott. Men jag orkade inte vara kvar så länge så jag åkte hem med 22-bussen. Jag kände mig trött och hängig. Det är väl nån jädra förkylning som ligger i bakgrunden här nu.
Ni får ha en bra helg.
Det ska bli gott. Jag är seg i dag, väldigt seg. Men det är sån tur att en kompis som bor i närheten, hon börjar jobba halv nio nu på morgonen, så jag kan lifta med henne. Så jag kan ta det lite lugnt här.
Få se om jag orkar gå med mina jobbarkompisar och bowla idag.
Jag känner mig som en mosshôlk.
Henke är långledig och allting så vi får se vad vi hittar på.
Helst skulle jag krypa under en filt och bara sitta där och mysa.
Jag har varit tvungen att sträckläsa Camilla Läckbergs bok också. Den är skrämmande, men den var bra faktiskt. Den var bra gjord. Men jag tycker inte om då- och nutid. Det gillar inte jag i böckerna. Det ska vara det en del inte den andre delen, men så är det.
Det var full speed när vi kom hem här igår eftermiddag. Vi käkade lite tacos. Och jag in i duschen och jag målade mig och gjorde i ordning mig. Henke var så gullig och körde mig ut till vägen till bussen. Sen in och bowlade på Buddys i Trollhättan. Vi var tre på varje bana och vi hade tre banor. Jag tyckte det gick ganska bra för mig faktiskt. Jag brukar inte komma upp i så höga poäng. Jag var uppe i över 180 poäng. Det var helt otroligt. Det var riktigt roligt faktiskt, att jag hade klarat så bra. Jag brukar aldrig få straight eller nånting.
Sen gick vi till Stålverket och åt helgmenyn. Gud, vad det var gott! Det var riktigt smarrigt. Och vi åt marängswiss. Det var smarrigast av alltihopa faktiskt. Och så var det after work så jag tog två öl.
Det var två för en. Det var ju riktigt gott. Men jag orkade inte vara kvar så länge så jag åkte hem med 22-bussen. Jag kände mig trött och hängig. Det är väl nån jädra förkylning som ligger i bakgrunden här nu.
Ni får ha en bra helg.
mosshôlk
Nu är det snart helg och allting, det tynar mot det snart här.
Det ska bli gott. Jag är seg i dag, väldigt seg. Men det är sån tur att en kompis som bor i närheten, hon börjar jobba halv nio nu på morgonen, så jag kan lifta med henne. Så jag kan ta det lite lugnt här.
Få se om jag orkar gå med mina jobbarkompisar och bowla idag.
Jag känner mig som en mosshôlk.
Henke är långledig och allting så vi får se vad vi hittar på.
Helst skulle jag krypa under en filt och bara sitta där och mysa.
Jag har varit tvungen att sträckläsa Camilla Läckbergs bok också. Den är skrämmande, men den var bra faktiskt. Den var bra gjord. Men jag tycker inte om då- och nutid. Det gillar inte jag i böckerna. Det ska vara det en del inte den andre delen, men så är det.
Det var full speed när vi kom hem här igår eftermiddag. Vi käkade lite tacos. Och jag in i duschen och jag målade mig och gjorde i ordning mig. Henke var så gullig och körde mig ut till vägen till bussen. Sen in och bowlade på Buddys i Trollhättan. Vi var tre på varje bana och vi hade tre banor. Jag tyckte det gick ganska bra för mig faktiskt. Jag brukar inte komma upp i så höga poäng. Jag var uppe i över 180 poäng. Det var helt otroligt. Det var riktigt roligt faktiskt, att jag hade klarat så bra. Jag brukar aldrig få straight eller nånting.
Sen gick vi till Stålverket och åt helgmenyn. Gud, vad det var gott! Det var riktigt smarrigt. Och vi åt marängswiss. Det var smarrigast av alltihopa faktiskt. Och så var det after work så jag tog två öl.
Det var två för en. Det var ju riktigt gott. Men jag orkade inte vara kvar så länge så jag åkte hem med 22-bussen. Jag kände mig trött och hängig. Det är väl nån jädra förkylning som ligger i bakgrunden här nu.
Ni får ha en bra helg.
Det ska bli gott. Jag är seg i dag, väldigt seg. Men det är sån tur att en kompis som bor i närheten, hon börjar jobba halv nio nu på morgonen, så jag kan lifta med henne. Så jag kan ta det lite lugnt här.
Få se om jag orkar gå med mina jobbarkompisar och bowla idag.
Jag känner mig som en mosshôlk.
Henke är långledig och allting så vi får se vad vi hittar på.
Helst skulle jag krypa under en filt och bara sitta där och mysa.
Jag har varit tvungen att sträckläsa Camilla Läckbergs bok också. Den är skrämmande, men den var bra faktiskt. Den var bra gjord. Men jag tycker inte om då- och nutid. Det gillar inte jag i böckerna. Det ska vara det en del inte den andre delen, men så är det.
Det var full speed när vi kom hem här igår eftermiddag. Vi käkade lite tacos. Och jag in i duschen och jag målade mig och gjorde i ordning mig. Henke var så gullig och körde mig ut till vägen till bussen. Sen in och bowlade på Buddys i Trollhättan. Vi var tre på varje bana och vi hade tre banor. Jag tyckte det gick ganska bra för mig faktiskt. Jag brukar inte komma upp i så höga poäng. Jag var uppe i över 180 poäng. Det var helt otroligt. Det var riktigt roligt faktiskt, att jag hade klarat så bra. Jag brukar aldrig få straight eller nånting.
Sen gick vi till Stålverket och åt helgmenyn. Gud, vad det var gott! Det var riktigt smarrigt. Och vi åt marängswiss. Det var smarrigast av alltihopa faktiskt. Och så var det after work så jag tog två öl.
Det var två för en. Det var ju riktigt gott. Men jag orkade inte vara kvar så länge så jag åkte hem med 22-bussen. Jag kände mig trött och hängig. Det är väl nån jädra förkylning som ligger i bakgrunden här nu.
Ni får ha en bra helg.
torsdag, oktober 01, 2009
ett rolig mail idag....
Jag har varit uppfödare på perser och får mail i bland på katterna. Det är kul..
Jag tror jag vaknade med feber här nu också. Så vi får se hur jag känner mig men jag måste jobba idag. Jag känner mig inte riktigt helt okej. Men jag ska försöka faktiskt och gå till jobbet här.
Jag ligger lågt i temperatur – jag har 36,5 -36,6. Nu har jag 36,9, då ligger jag säkert upp emot 37,1 och då är jag lite slö och trött.
Det stämmer på mig det gör det faktiskt.
Jag fick ett roligt kort som jag ska skicka ut. Jag har varit kattuppfödare en gång i tiden och jag har fått kort på Rustibuss. Han fyller 8 år nu. Hon skickar kort varje år på katten. Han är så söt! Jag ska lägga ut kort på honom. Det är roligt få kort på de katter man har fött upp. Det var väldigt trevligt faktiskt.
Hoppas inte jag blir sjuk nu här, för imorgon ska jag ut med jobbet på Buddies och äta god mat. Så jag hoppas jag håller mig frisk.
Så att jag ska faktiskt gå och vila mig och ta det lugnt i eftermiddag. Få se när Henke kommer hem och så. Hans nalle är avstängd i dag och jag begriper inte varför. Ja, så är det. Jag har väl missat något som han skulle göra. Så är det ibland. Nu ska jag gå och lägga mig och sova en stund, så får ni ha en bra eftermiddag.
Jag tror jag vaknade med feber här nu också. Så vi får se hur jag känner mig men jag måste jobba idag. Jag känner mig inte riktigt helt okej. Men jag ska försöka faktiskt och gå till jobbet här.
Jag ligger lågt i temperatur – jag har 36,5 -36,6. Nu har jag 36,9, då ligger jag säkert upp emot 37,1 och då är jag lite slö och trött.
Det stämmer på mig det gör det faktiskt.
Jag fick ett roligt kort som jag ska skicka ut. Jag har varit kattuppfödare en gång i tiden och jag har fått kort på Rustibuss. Han fyller 8 år nu. Hon skickar kort varje år på katten. Han är så söt! Jag ska lägga ut kort på honom. Det är roligt få kort på de katter man har fött upp. Det var väldigt trevligt faktiskt.
Hoppas inte jag blir sjuk nu här, för imorgon ska jag ut med jobbet på Buddies och äta god mat. Så jag hoppas jag håller mig frisk.
Så att jag ska faktiskt gå och vila mig och ta det lugnt i eftermiddag. Få se när Henke kommer hem och så. Hans nalle är avstängd i dag och jag begriper inte varför. Ja, så är det. Jag har väl missat något som han skulle göra. Så är det ibland. Nu ska jag gå och lägga mig och sova en stund, så får ni ha en bra eftermiddag.
ett rolig mail idag....
Jag har varit uppfödare på perser och får mail i bland på katterna. Det är kul..
Jag tror jag vaknade med feber här nu också. Så vi får se hur jag känner mig men jag måste jobba idag. Jag känner mig inte riktigt helt okej. Men jag ska försöka faktiskt och gå till jobbet här.
Jag ligger lågt i temperatur – jag har 36,5 -36,6. Nu har jag 36,9, då ligger jag säkert upp emot 37,1 och då är jag lite slö och trött.
Det stämmer på mig det gör det faktiskt.
Jag fick ett roligt kort som jag ska skicka ut. Jag har varit kattuppfödare en gång i tiden och jag har fått kort på Rustibuss. Han fyller 8 år nu. Hon skickar kort varje år på katten. Han är så söt! Jag ska lägga ut kort på honom. Det är roligt få kort på de katter man har fött upp. Det var väldigt trevligt faktiskt.
Hoppas inte jag blir sjuk nu här, för imorgon ska jag ut med jobbet på Buddies och äta god mat. Så jag hoppas jag håller mig frisk.
Så att jag ska faktiskt gå och vila mig och ta det lugnt i eftermiddag. Få se när Henke kommer hem och så. Hans nalle är avstängd i dag och jag begriper inte varför. Ja, så är det. Jag har väl missat något som han skulle göra. Så är det ibland. Nu ska jag gå och lägga mig och sova en stund, så får ni ha en bra eftermiddag.
Jag tror jag vaknade med feber här nu också. Så vi får se hur jag känner mig men jag måste jobba idag. Jag känner mig inte riktigt helt okej. Men jag ska försöka faktiskt och gå till jobbet här.
Jag ligger lågt i temperatur – jag har 36,5 -36,6. Nu har jag 36,9, då ligger jag säkert upp emot 37,1 och då är jag lite slö och trött.
Det stämmer på mig det gör det faktiskt.
Jag fick ett roligt kort som jag ska skicka ut. Jag har varit kattuppfödare en gång i tiden och jag har fått kort på Rustibuss. Han fyller 8 år nu. Hon skickar kort varje år på katten. Han är så söt! Jag ska lägga ut kort på honom. Det är roligt få kort på de katter man har fött upp. Det var väldigt trevligt faktiskt.
Hoppas inte jag blir sjuk nu här, för imorgon ska jag ut med jobbet på Buddies och äta god mat. Så jag hoppas jag håller mig frisk.
Så att jag ska faktiskt gå och vila mig och ta det lugnt i eftermiddag. Få se när Henke kommer hem och så. Hans nalle är avstängd i dag och jag begriper inte varför. Ja, så är det. Jag har väl missat något som han skulle göra. Så är det ibland. Nu ska jag gå och lägga mig och sova en stund, så får ni ha en bra eftermiddag.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
