söndag, augusti 30, 2009

fototriss del 60dubbel

10 kommentarer:

eva b sa...

Kul "dubblar" hos dig!

Anonym sa...

Dubbelt upp var det! Mmm gillar sista bilden! Mysig!

Lasseivomma sa...

Bra triss, gillar svalorna bäst. Och du, jag tog naturligtvis bilden på sniglarna med ett långt tele...

BP sa...

Jag tar gärna tårtan och sköljer ned den med ett glas rosé. Gillar din triss då det är tre helt olika motiv.

christina sa...

Jag väljer svalorna hos dig!! De sitter så vackert!!

/christina

Anonym sa...

Härlig dubbeltriss du bjuder på. Svalorna får min röst eftersom du lyckades få två stycken tillsammans.

foto CHIP sa...

En finfin triss - Mittenbilden sklle jag velat ha här nu bums meddetsamma :)

Jah Hollis sa...

Fin triss, speciellt svalorna på ledningen.

Anonym sa...

Här ska dubbelfestas ser jag, dubbelt i båda tårta och vinglas. Ta det försiktigt ... med tårtan. Fåglarna sitter avsundsjukt och tittar på när ni festar.

Fina bilder.

/Bildgatan-Avsändare Margareta

Anni sa...

Fina bilder - gillar svalorna bäst!