onsdag, juni 29, 2022

De blev……



 Vilket underbart väder vi har. Vi ska aldrig klaga, det är helt underbart.

Jag fick hjälp till att åka tillbaka med en lampa som var felkonstruerad. Det gick inte att låsa glödlampan. Det var för smalt inuti. Det var trevligt att man fick lämna tillbaka något som inte fungerar. Helt underbart.

Sen for jag med vännen och så gick vi in på ett ställe och åt Thai-mat. 
Sen for vi hem till mig och jag fick göra i ordning mig lite bättre. 
Sen kom jag på att det är ju bilträff nere vid slussarna. Då var jag ju tvungen att gå ner på och titta. Jag ser ju inte vilka det är som kommer eller sådär. Men vi tog oss en glass där och gick runt och tog lite foton. Så jag var borta nästan hela dagen i det här underbara vädret. Jag trodde jag skulle frysa, men det gjorde jag inte alls.
Det gick ju bra.

 

Nu får ni ha det så gott.

Inga kommentarer: