måndag, maj 23, 2022

De mest kreativa sätten att utmana mig

De mest kreativa sätten att utmana mig idag ett steg för att blir pirrig. Jag gjorde en lyxvariant stålsatte mig att gå upp en femton minuter tidigare på måndag morgon för att åka upp till en mataffär. De som lagar matlådor i storkök, så jag köpte tre lunchlådor. Så den veckan är räddad för mig, de har fullt upp att göra.

Näst sista på retorikkursen, avslutning är om en vecka då ska man hålla t ett hyllningstal. De gjorde mig så nervös pga att jag har svårt att komma ihåg vad man ska skriva. Här är ett hinder PGA min dyslexi ofta har jag svårt att komma ihåg och memorera olika ord. Nu måste jag vara kreativa hur och komma ihåg, orsaker till att du måste tänka om och skaffa mig packlådor. Typisk mig att göra tre projekt på en gången i lägenheten det måste bli klart. Jag lovar att aldrig flytta på möbler mer.. Men denna gången hade jag tur att någon vill köpa prylar av mig. Men jag har på mig till mitten av juni då måste allt vara klart. Sen blev den semestern då vill jag njuta av ledigheten. Robotdammsugaren gå bra runt i mina rum. Snart ska jag till frissan och klippa mig. 

Inga kommentarer: