måndag, november 23, 2020

Jösses ingen miljötänk att inte ha motorvärmare

 

Jösses Amalia vilken morgon det blev här!

Jag gick ut till bilen och ska åka till jobbet. Tänkte ta bilen för jag ska på olika ärenden under dagen och det går fortare att transportera sig med det än med bussfanskapen.

Jag har motorvärmare till min bil. Kabeln sitter i till motorvärmaren, men inte i bilen… Det är någon jäkel som har varit ute här i natt och dragit ut motorvärmarna! Och jag har en fuktskada någonstans i min bil, så att jag fick sitta här i över en halvtimme för att bilen skulle bli varm och få bort blötan. Men att folk rycker ur motorvärmaren för mig ur bilen, det tycker jag fasen inte om. Det är inte kul. Nu får det fasen inte hända något mer idag, annars vet jag inte vart jag tar vägen!

 Det här hade inte jag tid med egentligen, men tur att vi hade Meet-samtal på morgonen. Så det var ju gott det då.

Nu har jag varit och tagit tänderna. Och det var ingen empatiperson på tandvården som tog bort tandsten. Det var precis som det var som en maskin som stod över mig. En robot. Det var det sämsta jag vart med om. Det tyckte jag faktiskt inte om. Så det var den andra saken som hände mig på morgonen.
Sedan var jag och testade mig om jag har antikroppar för Covid och så tog jag förkylningsvaccinet. Så det har jag gjort idag. Känner mig riktigt redig.


Men ni får ha det så gott – från Joslas arga!

Inga kommentarer: