fredag, augusti 26, 2016

Fredag redan!

Från veteranträffen i onsdag 


Tjoflöjt på er! Nu har veckan gått och det känns väldigt gott! Det är helt underbart! Vi kom igång på jobbet och eleverna kom igång. Jag har haft väldigt mycket att göra och så. Sen har man ju lite konflikter som man måste lösa och tänka ut hur man ska göra.
Sen går det fasen åt skogen när jag ska läsa recepten! Jag skulle göra äpplemos och det gick inte så himla bra för mig. Har man ingen förståelse för att man kan läsa fel så är det bara att börja om på ruta ett. Det är jag van med, att det blir så. Har jag ingen som jag kan fråga, så försöker man och prövar sig fram och man gör sina misstag. Det är faktiskt lätt att göra det. 
Nu är det slutet på veckan och det känns skönt att det snart är helg. Det är hantverkardag i Trollhättan som man ska åka och kika på lite och träffa lite gamla folk… 
Ikväll ska vi faktisk äta kräftor, västerbottenost och gott vin som vi har köpt. Det ser jag fram emot idag. Men hur ska man orka??!!
Ni får ha det så bra, så hörs vi lite mer.

Inga kommentarer: