söndag, juli 31, 2016

Lite min från ön❤️



God middag på er allihopa
Det har varit helt underbart under helgen, jättegott har det varit! Vi var på Toftas prylmarknad och tittade lite grand och stannade där. Där hittade jag faktiskt en grillstekpanna, som jag fyndade för 150 kronor. Nu ska jag se vad jag kan göra med den, jag har längtat efter en sån i nästan fem år. Sen hittade jag på ett annat ställe en prylaffär, ”Välkommen till oss”köpte jag där. Sen har vi ätit gott under perioden. Vi har ätit mexikansk mat och pizza, och vi har till och med ätit lammspett från en libanesisk restaurang. Det har varit väldigt gott, och goda drinkar har det varit, jättehärligt! Det har varit väldigt fina bilturer, och långa härliga stränder man har åkt förbi, helt underbart har det varit! Sen har vi varit på en guidad tur inne i Visby som jag varmt kan rekommendera, det var väldigt trevligt. Vi var själva med henne, klockan elva på dan tror jag inte det är många folk uppe om dom varit ute och festat hela natten. Sen åkte vi till Romas kloster och tittade på hemvägen, och så stannade vi vid ett gott café och tog oss en smörgås där. Vi fick oss en härlig sista dag innan vi skulle åka hem. Men det har varit en jobbig resa, men det har varit skönt och helt underbart! Man längtar tillbaka redan nu faktiskt! Man ni får ha det så gott, nu sitter jag och väntar på att mina kort ska komma in på telefonen och datorn. Ni får ha det så bra!



Inga kommentarer: